ד”ר יאיר שינדל

ד”ר יאיר שינדל, ייסד את מעוז ביחד עם יותם דגן בשנת 2010, כיהן כמנכ”ל בשנים המוקדמות וכחבר בורד עד 2014.
כיזם עסקי וחברתי, יאיר היה שותף בהקמה, יזם וניהל ארגונים נוספים ובהם ישראל דיגיטלית, רשת הבריאות של 8400 וארגון סטארט אפ ניישן. לאחרונה הוא מייסף-שותף ומנהל שותף של קרן אמון, קרן השקעות מובילה בתחומי הבריאות הדיגיטלית הממוקמת בישראל ובבוסטון. נולד למשפחה של רופאים, הוריו וסביו הם רופאים. סבתו היא ניצולת רשימת שינדלר, שנמלטה ממחנה ההשמדה אושוויץ.
יאיר החל את הקריירה שלו כרופא, אבל הסב את עשייתו ליזמות ולחדשנות. הוא סיים את התואר שלו המדעים וברפואה באוניברסיטת בן גוריון, ה-MBA שלו מבית הספר למנהל עסקים בהרווארד.
יאיר שירת כקצין ביחידה מיוחד בצה”ל, בתפקידו האחרון שירת כקצין הרפואה של שייטת 13. יאיר נשוי להילה ויש להם שלושה ילדים.

ד”ר יואב הלר

יואב ניהל את ארגון ‘מעוז’ משנת 2014 עד 2021.
בראשית דרכו המקצועית יואב היה חבר בצוות ההקמה של אתר האינטרנט YNET וכיהן כעורך הספורט ודף הבית. לאחר שלוש שנים ב-YNET עשה הסבה מקצועית וניהל את יחידת התכניות הארצית במכון ‘ברנקו וייס’ במשך כשש שנים, במהלכן הוביל כמאתיים עובדים, גייס משאבים וניהל תקציב של כ-50 מיליון ₪.
בסיום תפקידו במכון ‘ברנקו וייס’ יואב יצא לשליחות בלונדון, בתקופת שהותו יזם, הוביל והוציא לפועל שורה של פרויקטים ותוכניות בתחומי ההסברה, ציונות והעולם היהודי, לרבות תכנית העמיתים היוקרתית  Israel Connect  Europe.
בהכשרתו יואב הוא היסטוריון שמתמחה בחקר השואה, בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת לונדון, תואר שני במינהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המדינה ולימודי מזה”ת מאוניברסיטת תל אביב.
יואב הוא רב סרן במילואים ושירת כמפ׳ וקצין אג״מ בסדיר ובמילואים ביחידה מיוחדת של חיל האוויר.
מתגורר בתל אביב, נשוי לפולי ואב לרעות ודני.